Monday, February 13, 2012

Aku dah ada blog sendiri..

Alhamdulillah... Akhirnya tercapai juga hasrat ku untuk mempunyai sebuah blog setelah melihat adik aku ada BLOG dia sendiri... Dalam blog ni dapat aku luahkan segala ilmu yang aku ada untuk aku kongsikan dengan semua... Segala ilmu samada berkenaan IT atau tidak adalah berdasarkan pengalaman aku...


Sepanjang pengalaman aku dalam bidang Infrastructure in IT aku dapat banyak pengetahuan tentang IT... Kalau aku simpan buat pekasam ape yang aku dapat... So baik aku kongsikan supaya ianya berkembang (jangan jadi kedekut ilmu)... Pahala pun berganda2...


Bagi sesiapa yang ingin bertanyakan apa2 tentang IT atau nak minta pendapat boleh silakan bertanya... Kita sama2 bertukar2 pendapat dan pandangan...


Semoga apa yang aku buat ni dengan nama-Nya dan mendapat rahmat dan kudrat daripada-Nya jua... 

No comments:

Post a Comment